Gn 37, 3-4. 12-13a. 17b-28, Mt 21, 33-43. 45-46
Pred pár rokmi som v bývalej farnosti pri piatkových svätých omšiach hovoril o priateľstve.
Jer 17, 5-10, Lk 16, 19-31
Poznáte to: Pán biskup cestuje ma lodi.
Jer 18, 18-20, Mt 20, 17-28
Svetom ako keby sa neustále šíril refrén: Svetom vládne nevďak.
Iz 1, 10. 16-20, Mt 23,1-12
Stretávame sa s obviňovaním tých ktorí chodia do kostola - „sú zbožní“. Prečo niekomu na iných vadí zbožnosť?
Dan 9, 4b-10, Lk 6, 36-38
Prečo proroci tak zdôrazňovali a vyčítali hriechy?
Ez 18, 21-28, Mt 5, 20-26
Prednedávnom som čítal (žiaľ nepamätám kde a od koho to bolo) myšlienku s týmto obsahom: Nemusím sa modliť za nepriateľov a odpúšťať im, lebo ich nemám.
Svätá Františka Rímska sa narodila roku 1384 v Ríme.
V pôste sa svätci nejako zvlášť nesvätia, ale život dnešného oslávenca je tak fascinujúci, že ho predkladám.
Iz 55, 10-11, Mt 6, 7-15
Birmovancom dom dal vypracovať odpoveď na otázku: Ako, kedy a v čom prežívam Ježišovu prítomnosť v mojom živote?
Lv 19, 1-2. 11-18, Mt 25, 31-46
Slovíčko svätý, sa v cirkevnej terminológii - a zdá, že len v nej - často používa.
Iz 58, 9c-14, Lk 5, 27-32
Svätý Augustín povedal: Láska k Bohu je na prvom mieste, čo sa týka príkazu, láska k blížnemu je prvá čo sa týka uskutočňovania.
Iz 58, 1-9b, Mt 9, 14-15
Prečo sa postiť?
Dt 30, 15-20, Lk 9, 22-25
Zo skúsenosti vieme, že veľké veci sa rodia ťažko.
Uvedenie do bohoslužby: