Nm 21, 4-9, Jn 8, 21-30
Včera mi zavolal jeden pán, ktorého som už roky nevidel.
Múd 2, 1a. 12-22, Jn 7, 1-2. 10. 25-30
Skúste definovať trému! Je to neistota, strach, napätie, úzkosť, pochybnosť?
Ex 32, 7-14, Jn 5, 31-47
Na biológii sme sa učili, že príroda nemá rada skoky.
Iz 49, 8-15, Jn 5, 17-30
Albert Einstein napísal: Definícia šialenstva je robiť to isté a čakať iné výsledky.
Ez 47, 1-9. 12, Jn 5, 1-3. 5-16
Keď pripravovala trojica architektov rekonštrukciu interiéru banskobystrickej katedrály (2001), za ideovú predlohu predlohu si zobrali dnešné prvé čítanie.
Iz 65, 17-21, Jn 4, 43-54
Starogrécky filozof Heraklitos postavil svoju náuku na: „panta rhei“ – „všetko plynie“.
Oz 6, 1-6, Lk 18, 9-14
Už ako deti sme sa porovnávali s inými – kto je väčší, kto je ťažší (nepozerali sme na líniu), kto ďalej dohodí, kto je milší v očiach otca, učiteľky...
Oz 14, 2-10, Mk 12, 28b-34
Predvčerom som sledoval v TV skvelý dokument o starostlivosti zvierat o svoje mláďatá.
Jer 7, 23-28, Lk 11, 14-23
V jednej farnosti som hral súťažne futbal.
Dt 4, 1. 5-9, Mt 5, 17-19
Keď príde kňaz na návštevu do rodiny, zvyčajne sa chcú (starí) rodičia pochváliť ako učia deti (vnúčatá) modlitby.
Dan 3, 25. 34-43, Mt 18, 21-35
Dennodenne sa stretávame s horením (našťastie nie s požiarom).
2 Kr 5, 1-15a- Lk 4, 24-30 Bohatí, tí sa majú!
Mich 7, 14-15. 18-20, Lk 15, 1-3. 11-32
Zaznel príbeh, ktorý sa dobre počúva.
Gn 37, 3-4. 12-13a. 17b-28, Mt 21, 33-43. 45-46
Dnešný človek (a nielen dnešný) nechce kritiku a chce len pozitívne veci.