Gn 12, 1-9, Mt 7, 1-5
Ježiš poučuje svojich učeníkov, aby boli milosrdní vo svojich úsudkoch voči druhým.
2 Kor 12, 1-10, Mt 6, 24-34
V Kázni na vrchu Ježiš varuje pred nejednoznačnosťou, nedostatkom transparentnosti, vlažnosťou, službou dvom pánom.
2 Kor 11, 18. 21b-30, Mt 6, 19-23
Žiť ako Božie deti neznamená žiť v nejakom inom svete, ale žiť v tomto svete, ale iným spôsobom.
2 Kor 9, 6-11, Mt 6,1-6. 16-18
Ježiš upravuje tri základné činnosti zbožného Izraelitu.
2 Kor 8, 1-9, Mt 5, 43-48
Aby učenie Pána Ježiša zažiarilo, je potrebné realizovať ho.
2 Kor 6, 1-10, Mt 5, 38-42
Láska nie je o bezbrannosti a Ježiš nás nevedie k bezbrannosti, ale k víťazstvu nad zlom.
2 Kor 5, 14-21. 20, Mt 5, 33-37
Prísaha je odvolávanie sa na Božiu autoritu, aby presvedčil toho, komu človek prisahá, že prísaha bude dodržaná.
2 Kor 4, 7-15, Mt 5, 27-32
Pozeráme na vonkajší efekt, nie na úmysel a pohnútku.
Sk 11, 21b-26; 13, 1-3, Mt 10, 7-13
Domnievam sa, že všetci sa pozastavujeme nad zázrakom rozšírenia Cirkvi.
Sk 11, 21b-26; 13, 1-3, Mt 10, 7-13
Domnievam sa, že všetci sa pozastavujeme nad zázrakom rozšírenia Cirkvi.
2 Kor 1, 18-22, Mt 5, 13-16
Aj malé svetlo môže pomôcť pri orientácii v priestore.
Gn. 3, 9-15.20, Sk 1, 12-14, Jn 19, 25-34
Po zvestovaní Panne Márii a po narodení Pána Ježiša sa evanjelia o Márii takmer odmlčia.
Sk 28, 16-20. 30-3, Jn 21, 20-25
"Rozptýlený" je jedným z najlepších prídavných mien na opis terajšieho života.