Gn 23, 1-4. 19; 24, 1-8. 62-67, Mt 9,9-13
Ježiš povedal Matúšovi: „Poď za mnou!“
V malej farnosti sa všetci poznali. Keď som sa pýtal na jednu farníčku dostal som odpoveď: Tú nejako nepoznáme, ona je z H...
Sof 3, 14-18 Rim 12, 9-16b, Lk 1, 39-56
Ti najstarší sa pamätajú na dobu, keď nebol obchvat okolo mesta.
Gn 19, 15-29, Mt 8, 23-27
Ježiš bol s učeníkmi na člne, a predsa; „Na mori sa zrazu strhla taká búrka, že sa vlny prevaľovali cez loďku;".
Gn 18, 16-33, Mt 8, 18-22
Z týchto dvoch rozhovorov medzi Ježišom a dvoma potenciálnymi nasledovníkmi sa môžeme naučiť dve dôležité lekcie.
Iz 61, 9-11, Lk 2, 41-52
Čo je Nepoškvrnené srdce Panny Márie?
Gn 16, 1-12. 15-16, Mt 7, 21-29
Na konci dnešného evanjelia nám zaznelo:
Gn 15, 1-12. 17-18, Mt 7, 15-20
Ježišova genialita z pohľadu učenia sa prejavuje v jeho podobenstvách zo života.
Gn 12, 1-9, Mt 7, 1-5
Ježiš poučuje svojich učeníkov, aby boli milosrdní vo svojich úsudkoch voči druhým.
2 Kor 12, 1-10, Mt 6, 24-34
V Kázni na vrchu Ježiš varuje pred nejednoznačnosťou, nedostatkom transparentnosti, vlažnosťou, službou dvom pánom.
2 Kor 11, 18. 21b-30, Mt 6, 19-23
Žiť ako Božie deti neznamená žiť v nejakom inom svete, ale žiť v tomto svete, ale iným spôsobom.
2 Kor 9, 6-11, Mt 6,1-6. 16-18
Ježiš upravuje tri základné činnosti zbožného Izraelitu.
2 Kor 8, 1-9, Mt 5, 43-48
Aby učenie Pána Ježiša zažiarilo, je potrebné realizovať ho.
2 Kor 6, 1-10, Mt 5, 38-42
Láska nie je o bezbrannosti a Ježiš nás nevedie k bezbrannosti, ale k víťazstvu nad zlom.