Gn 4, 1-15. 25, Mk 8, 11-13
Súčasníci Pána Ježiša najskôr žasli nad jeho slovom, lebo malo silu a až potom sa stretávali s jeho znameniami.
Gn 3, 9-24, Mk 8, 1-10
Hlad a chlieb sú dva pojmy, ktoré si zaslúžia našu meditáciu.
Gn 3, 1-8, Mk 7, 31-37
Dnešný človek robí najradšej za zvukov fanfár, na červenom koberci a pred kamerami.
ŠGn 2, 18-25, Mk 7, 24-30
Bolí nás povýšenectvo, urážky.
Gn 2, 4b-9. 15-17, Mk 7, 14-23
Blíži sa nám ročníkové stretko a tak sa rozpamätávam na spolužiakov.
Gn 1, 20 – 2, 4af, Mk 7, 1-13
Paragraf je typickým znakom toho, ako dokáže človek prekrúcať pravdu, prispôsobovať si ju.
O dnešných svätcoch sa môžete dočítať i na:
Hebr 13, 15-17. 20-21, Mk 6, 30-34
Neviem čo skôr, neviem, kde mi hlavy stojí – často počúvame.
Žil pravdepodobne v Sebaste v Arménsku za čias cisára Licínia.
Mal 3, 1-4 alebo Hebr 2, 14-18, Lk 2, 22-40
Očakávania a realita!
Hebr 12, 4-7. 11-15, Mk 6, 1-6
Páči sa nám ak víťazíme, alebo aspoň obdivujeme tých, ktorí víťazia.
Hebr 12, 1-4, Mk 5, 21-43
Markovo Evanjelium je najkratšie zo všetkých, ale tento príbeh opisuje najdlhšie zo všetkých troch evanjelistov.
Hebr 11, 32-40, Mk 5, 1-20
Divide et impera (rozdeľ a panuj) – bola hlavným heslom starých rímskych vojenských stratégov.
Hebr 11, 1-2. 8-19, Mk 4, 35-41
Birmovancom som dal za úlohu vypracovať odpoveď na otázku: